Thursday, May 30, 2019

Taare Zameen Par


Tertengok movie ni masa sahur pagi tadi. Mamoru yang download dari Netflix. Aku tataw pun jalan cerita dia atau siapa actor movie ni.

Cuma aku rasa sangat tertarik dari awal cerita ni start walaupun pelakon dia langsung aku tak kenal dan tak comel macam tipikal filem hindustan lain. Part yang ada watak pelakon Amir Khan tu pun just wujud dalam pertengahan cerita. So, sangat impress bila aku boleh tengok movie ni tanpa pelakon yang aku kenal.

Dan cerita ni sangat2 menyentuh perasaan sampai aku menangis ntah berapa kali pun tataw. Kejap2 nangis.. kejap2 nangis. Serious sedih.

Rupanya movie ni box office dalam tahun 2007. Aku je yang tak tau.. tsk. Balik karang nak repeat lagi. Suka tengok watak Ishaan tu.. gerammm tapi sayanggggg dia sangat2



No comments: