KENGKAWAN

Friday, November 16, 2007

Unpublish photo

Kinabalu

Mersilau Park - First time jumpa Mamoru - Sesi suaikenal

Kat puncak Gunung Kinabalu dgn Mamoru - Sejuk gila taim nih - Kami antara yg terawal sampai kat puncak nih - 5.30 pagi

Transtitiwangsa V2

Kat Stesen Ketapi Sg. Siput.. sebelum bertolak masuk hutan untuk 8 hari

Dengan memember yang gila-gila kat puncak salah satu puncak gunung yang berjaya kami tawan dalam trip Trans V2

Dengan Mamoru kat tengah hutan - Raincover beg aku koyak sebab beg terlebih muatan - Besar gila beg aku kan? Deuter 50+10 liter - Sama besar dgn beg Mamoru.

3 comments:

aria ayumi said...

wahhh beshnye dpt daki gunung. kite xpenah daki gunung, setakat dakit bukit penah ah. tu pun dh tercungap2 bagai nak putus nyawa. huhu.

aD said...

ayumi, sama la nama cam anak buah kita.. kalau nk try naik gunung jom lah.. :)

Faradilawati said...

Mak datuk bosa boto beg tu.
Kalo kite le membawaknye asyik berenti rehat ja la..
Patut sehari sampai jadik dua hari
Kuat jugak ye kuderat aD, badan kocik jo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...