Friday, November 09, 2007

Take five sekejap

Bz kat opis arinih.. bz apa tataw. Hik.

Esok ada open house kat umah Pakcik Wan (adik bapak) kat Bandar Botanik, Klang sempena Deepavali Raya. Tengah dilema nih sama ada nak pegi atau tak.

Ekceli aku dah plan nak balik Melaka. Bukan balik sesajer, ada banyak mender yang aku dah list untuk dibuat kat Melaka nanti. Harap tu, kalau tak dapat settle kan semua, dapat settlekan separuh pun jadi lah. Aku tak suka bertangguh. Biar cepat selesai. Malas nak pening-pening kepala.

Oh, sekarang nih umah aku pakai Maxis Broadband. Bunyik macam gempak tapi connection dia slow jugak. Maxis buat promotion rituh. Dia bagi free trial untuk seminggu. Lepas tu kalau nak subscribe, monthly fee rm 78 inggit. Yang tak best tu, modem dia besar lah jugak walaupun portable. Kata mamat yg pasang modem tu, kalau nak yang kecik, memang ada, tapi monthly fee dia rm 130++ lah. Hmm, tak payah lah. Buat apa membazir untuk mender camnih. Aku bukannya keje guna internet. Guna pun untuk suka-suka. So, buat apa membazir untuk mender yg sekadar 'suka-suka'. Setakat nak update blog je. Kan?

Err.. korang percaya ke dlm dunia nih ada hantu?.. *ada yang kena gelak sat lagi*..

Ok lah selamat berhujung minggu, aku nak balik awal.. nak kemas umah. Petang nih Mamoru ajak pegi 'open office' kat Pejabat Tanah dot dot dot.. Ada acara makan-makan.. seronotttnyaaa

No comments: