KENGKAWAN

Monday, April 28, 2008

Gedik masa banjir

Kita tangguh dulu entry beremosi yg aku janji nak upload. Aku tengah pikir nak bubuk ke idak.. kang kalau kena pantau dek kerajaan Melaka, tak per lagi.. tapiiii, kalau kena banned? isk..

Sementara tu meh rilek kan otak, tenangkan hati dgn gambar gedik aku nih. Dalam banjir pun boleyy. Yerrr.. anda tidak memerlukan tempat yang spesifik untuk bergedik. Janji halal dan toyibbah... hihihihi.

Lawa kan view sunset kat belakang kami


Model banjir yg tak fofuler


Main angkat-angkat pulak.. err.. berat ke b?



Dalam hutan duk pikul haversack.. kat luar pikul aku la pulak.. huhuhuhu..

3 comments:

angah said...

Angkat la selagi larat...

TAPI!!!!!

Fazi pakai sandal pink hahahahaha
fazi pakai sandal pink ahahahahaha

aD said...

jambuuuuu... hehehehhe

Anonymous said...

Bos, macam nak lancarkan perang ker... ni yang malas nak g PDP nie...hehehe...

Comel aper warne pink... ramai ynag tanya tau nak beli kat maner...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...