Friday, April 25, 2008

My new toy

Ok, it was not exactly mine lah kan (saja nak perasan.. hehe). Kompeni yang punya. Tapi bila dah 24/7 aku pegang.. kira cam aku punya gak lah kan. Cuma kalau aku rerasa nak berenti keje kat sini tuu, tak boleh lah nak buat reta sendiri. Kena pulangkan dik nonn.

Seperti yang dah dijanjikan, cenggini lah ghupernya mender alah broadband yg aku dapat ritu.

Kaler putih. Nipis kecik dan comel je.



Cuba teka apa aku dapat sekali dgn modem celcom broadband nih? Hehehe.. nak teka apanya lagi ye tak? Dah terang terpampang dalam gambar nih.. Yerr.. dua keping (ekceli empat) tiket first class percuma untuk tengok konsert Peterpan hari Ahad nih. Dua keping tiket lagi aku dah bagi kat kak Bunga. Selain dari tiket konsert, aku dapat beg, keychain & walkman mini dari celcom. Meriah tau..

Err.. jangan tanya kadar kelajuan connection broadband nih.. sedih aku nak cakap.. macam siput ok. Harap bentuk je lah canggih. Mahal kemain..

Takperlah, janji ada ye tak? Bukan aku keluar sesen pun. Bersyukur dgn apa yg ada (nasihat untuk diri sendiri)

No comments: