Thursday, July 12, 2018

SRSQ4

Malam tadi dah start start Smart Runner Series Q4.

Untuk kali kedua aku rasa sangat bersemangat nak achieve next marathon goal. Kali pertama aku bersemangat camni dulu masa mula2 join SAC awal tahun 2017. Its been a while tak rasa macam ni tau. Felt sooo good!

Terkejut tengok ramai yang turun kat MPSJ malam tadi. Lebih best bila jumpa my ex-housemate masa kat Goal Coast. Meriah! Gamatt!

This is definately going to be another enjoyable session! InsyaAllah.

Already plan my next goal for my 'A' race. Cant wait to get it done! 💪💪

**********

Oh, tak sangka rupanya trip solo aku ke Melbourne buat ramai geng2 SAC inspired - especially, John.

Dia kata, next year dia nak repeat lari Gold Coast. Pastu nak tiru itinerary aku pi Melbourne dan tempat2 yang aku pi kat Melbourne.

Dia jeles katanya. Padahal dia lagi banyak berjalan oversea. Cuma maybe dia tak pernah pegi secara solo kut.

Macam aku pergi travel sorang2 aritu. Takut okay. Gila tak takut. Sampai aku duk fikir nak habiskan hari2 aku kat Melbourne dengan duduk dalam bilik hotel je.

Betul, kadang2 kita takut nak buat benda baru, benda yang kita tak pernah buat. Tapi kalau tak cuba, mana kita nak tau kan?

Tapi, always stay safe lah. Jangan keluar bila tengah2 malam. Kalau perlu, just keluar ke tempat yang ramai orang. Macam aritu, amost tetiap malam aku keluar. Actually aku keluar dari pagi dan balik hotel bila dah malam. Itu pun banyak tempat aku tak sempat explore lagi. Antaranya, Victoria Market, Philip Island, The Great Ocean Road, etc. InsyaAllah, tahun depan aku nak pi sana lagi.

No comments: