Tuesday, January 29, 2019

Core & strenght training with SAC

My first session with SAC in 2019 at Bukit Jalil last night.

Tapi bukan running session. This one focus mainly on core and strenght for runners. And since Im still on recovery mode, this session is exactly what I need right now.

The best things is dekat dengan rumah. Just a few lrt station away (4 station kut).

Honestly, aku tak pernah naik lrt pergi Bukit Jalil (drive selalu lah). So, tak sangka sangat dekat. Tak payah pening2 pasal jem/parking. Dari atas train aku dah nampak team SAC berkumpul dekat one of the area depan stadium. Cuma yang tak best, bila time balik, takda orang kat lrt bukit Jalil. Tapi takdelah takut pun sebab staff lrt ada. Dalam tren pun ada la juga dua tiga passanger. Selamat.

Selalunya aku buat core sorang2 je kat rumah. Bila dapat buat ramai2 rasa meriah pula, takde lah hazabb sangat (walaupun lengan aku rasa berat dari malam tadi sampai pagi ni.. lenguh rasa tangan masa buat easy run pagi tadi. tskk).

Most of the core workout malam tadi, aku dah selalu buat. Cuma yang hazab bab reps. Minta nyawa nak habiskan setiap session 😂😂

Jolene impress tengok biceps kat lengan aku. Dia tak tengok abs aku lagi.. haha. 💪💪



No comments: