Tuesday, January 08, 2019

Next marathon?

I think Im ready to train for a half marathon race. Training je. Race belum decide kat mana.

Tapi bukan dalam masa terdekat. Maybe dalam bulan July nanti kut.

Tak berani nak lari HM or FM sesuka hati dalam masa terdekat ni. Tahun ni nak lebih selektif. Nak avoid injury dan paling penting nak make sure finish strong setiap race.

January ni masuk bulan ke-5 aku train dengan konsisten. Mileage maintain average 35km - 40km per week. Long run pun dalam 10 - 18km.

Pasni boleh lah increase mileage sikit2. I got the feeling that this gonna be awesome year for me & my family. InsyaAllah. Gonna make every second count!

Oh, aku ada race Twincity 12km on 20th January nanti. Diulang 12km okay.. hihi. My recent best timing for 12km is 1:14.

Twincity 2019 ni, aku target nak finish 12km dalam 1:10 insyaAllah 💪💪 Tazabar!!

Aleesya shopping toys

Sampai tak cukup tangan dia angkut toys. Mommy perati je.

Muka minta mommy tolong angkatkan toy dia coz aku cakap aku akan beli yang mana dia mampu bawa ke kaunter je...hihi

1 comment:

DonnaSha said...

... nak whishper kat Aleesya .. dik, besen ada kat sebelah tu, manfaatkan.. tarik jer g kaunter hihi ..