Sunday, September 30, 2018

Asics Relay 2018

Most enjoyable moment. Especially bila dapat jumpa kawan2 SAC dan the girls!!

Actually, aku sampai sini lambat. Pukul 7.30 malam baru terhegeh2 park kereta kat LRT Bukit Jalil. Rushing nak jumpa Jolene collect baju baru SAC, pastu duk cari Edward untuk amik race bib ๐Ÿ˜… Warm up sekadar berlari ke toilet sebab nak tukar baju.. kikiki.

Memang dalam kepala dah set just nak fun run je malam ni. Tamau risk lutut. Nak lari happy2 je. Dan memang happy sungguh la aku lari. First 1km tu duk lari sambil tersengih sorang2 sebab aku nyaris nak larikan baton team lain.. haha. Nih gara2 tak kenal muka team relay sendiri. Aku just cam muka Edward je. Mula Ismail & Zul, memang tak cam langsung. First runner team lain tu siap cakap, "No, no, no.." 

Baru aku perasan tulisan kat baju dia bukan SAC team. Kaler baju je sama.. hahahahahahahahahaha. Malu sekejap ๐Ÿ™ˆ

So bila Ismail sampai kat transition area, aku jadi teragak2 nak amik baton selagi dia tak hulur kat aku. Takut salah orang lagi.. kikiki. Tu yang duk gelak sepanjang lari. 

Lepas habis lari, pi support team SAC yang lain kat finishing. Dan the best moment, masa join Vivien pacing Syasya towards finishing. Loveee sangat video kami lari bertiga. Team spirit sangat❤️

Really had so much fun that night. Almost tengah malam baru balik. 

Vivien cakap, next year nak form SAC team girls only. Coz based on timing kami (me, syasya, vivien & ping) yang lari main2 malam tu pun dah cukup untuk dapat top 3 kalau under women category.. hihi.


The girls

Team SAC

My team : SAC 5

Vivien, Me & Syasya

My team punya result. My fun run result for 5km 27mins 43 secs ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ Wonder kalau aku push sikit pace malam tu, camner eh? ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜


Lets form all girls relay next year ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

No comments: